czwartek, 11 lipca 2013

*Informacja*

Mam niestey złą wiadomość, a mianowicie, nie dodam rozdziału :( Dziś w nocy wyjeżdżam, a muszę jeszcze się naszykować i takie tam. Wracam w PRZYSZŁYM tygodniu w sobotę, więc rozdział pojawi się dopiero w następną niedzielę. Wiem, że liczyliście, że będzie jeszcze przed moim wyjazdem, ale uznałam, że lepiej napiszę jak wrócę na spokojnie, może jeszcze na wakacjach wpadną mi nowe pomysły, niż miałabym dziś napisać jakieś gówno na szybko, które nazwałabym rozdziałem. To nie miałoby sensu, chyba lepiej poczekać na coś lepszego, prawda?
Tak więc przepraszam i do zobaczenia <3

A na zakończenie macie jeszcze naszych pięciu przystojniaków <333


I powiedzcie mi, że oni są normalni hahah =]

5 komentarzy:

  1. W TAKIM RAZIE CZEKAM I ŻYCZE UDANYCH WAKACJI GDZIEKOLWIEK JEDZIESZ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi sie twoje opowiadanie nominowalam cie do Liebster Blog Award informacje znajdziesz na moim blogu http://ajednakistnieje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń